20120707

Projekt 365 - Dag 15 och jakten på världsherravälde

Jag ligger flera dagar efter i uppdateringen. Fy på mig!

Denna dag ägnades åt världens bästa spel Civ. Började starkt, men blev plötsligt och helt utan förvarning anfallen av Peter den Store och Boudica. Många hundra år senare lyckades jag erövra både St Petersburg och Moskva, men då anföll först Ragnar och Hatshepsut och därefter även Bismarck och vem det nu var han samarbetade med, och efter det var det förstås kört. Infanteri vs. katapulter gick så att säga inte så bra.

Hur jag kunde åka på sådan storstryk är och förblir ett mysterium. På vägen till civvandet hittade nämligen jag inte mindre än åtta fyrklövrar, och det borde ju ändå ge ett visst mått av tur kan man tycka. Men icke. Bilden är inte heller mycket att skryta med, men här är den ändå.




Och nu, bara för att stajla - en bild till! Hitta fyrklövrarna och ta del av turen du med!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages