20120705

Projekt 365 - Dag 13

Jag har inget internet. Det gör att det ibland blir lite besvärligt att ladda upp bilder, i alla fall de dagar som jag inte sitter och ugglar på geo. Som tur är så kan man göra blogginlägg i efterskott, och det är alltså precis vad jag gör just nu och i åtminstone sju inlägg framåt.

Kameran och jag åkte till Stockholm. Fotade absolut ingenting och fick lätt panik mot slutet av dagen. Kan avslöja att känslan av lätt panik har infunnit sig i princip varje dag sedan projektets början, och det blir ju inte direkt bättre med tiden. Hur som helst. Just denna dag löste jag det hela genom att fota stationstaket, och inte helt oväntat blev resultatet en smula halvdant. Eftersom jag bestämt mig för att undvika mer fusk med projektet så lägger jag dock upp den ändå. Alla dagar kan ju inte vara bra fotodagar. (Som en förvarning kan jag avslöja att de kommande sju inte är särskilt mycket bättre...) Jaja.  Stationstaket. Här kommer det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages