20120411

Kanske jag borde prova tändstickor.

Idag är jag extremt oerhört nästintill oändligt trött. Det går bara inte att hålla ögonen öppna. En liten power-nap på kontoret är vad som behövs, men jag misstänker att det skulle vara en smula opassande. Istället spärrar jag upp dem med våld. En tumme under och ett pekfinger över varje öga och genast blir det (inte) lättare att hålla sig vaken. Nu har jag suttit så i nästan en timme och stirrat tomt framför mig. Tanken är att jag ska läsa om BIF, men det går förstås inte. Tycker dock att jag borde få bonuspoäng för mitt envisa kämpande.

Är det något som kämpar mer envist än mig så är det tyvärr uppsatsen. Må vara att jag har världens bästa ämne, men lätt är det då inte. Uppsatsen motarbetar mig effektivt och framgångsrikt. Den vill bara inte bli skriven.

Senaste news är för övrigt att jag skaffat Instagram. Jag tänker mig att det är ungefär som en blogg fast i mobilfotoformat och det låter ju bra. Om det nu är så det funkar alltså. Jag borde prova. Och så borde jag sluta vara trött. Mest av allt borde jag skriva uppsatsen. Minst av allt borde jag gå hem och kolla på Top Model. Jag tror jag börjar med att gå och köpa godis. Så får jag vart det leder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages