20120417

Jag tycker inte om att skriva titlar.

Dödsont i huvudet är vad jag har. Jag har envist suttit kvar i timme efter timme, men nu får det vara nog. Dessutom, när klockan är nästan åtta så är det okej att gå hem. Med eller utan huvudvärk.

Igår kom förresten hartzen till min cellostråke! Tjoho! Jag är ju rysligt morgonpigg numera, så mellan nio och tio hade jag och cellon lite kvalitetstid ihop till mina grannars förmodligen stora missnöje. Är mycket, mycket nöjd. Över hartzen och cellon alltså. Okej då, lite över att jag störde grannarna med. De kunde gott få vakna upp till ljudet av min cello när de envisas hålla mig vaken med actionfilmer och biljakter vid två på natten.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jomenvisst serru! Kanske kan jag presentera er för varandra nästa vecka. :)

      Radera

Pages