20120628

Jag borde komma på roligare titlar än bara Projekt blabla, men se det går inte för då tappar jag ju bort mig.

Projekt 365 - dag 6. Inte ens en vecka har gått, och jag har redan börjat tröttna på fotoprojektet. Bloggen blir ju helt enformig och trist och bilderna är inte direkt sådär vansinnigt fenomenala de heller. Kanske hade Projekt 7 passat mig bättre. Jag funderar på att ge upp.

...

... fast å andra sidan, det är aldrig försent att ge upp. Så jag kan lika gärna fortsätta en liten stund. Blir det urbota dödstråkigt och alla bara somnar så fort de råkar läsa min blogg, tveka inte att låta mig veta och jag ska genast bli en ny, roligare människa med en ny, roligare blogg.

Idag blev det hur som helst en groda (eller möjligtvis padda). I svartvitt till och med, fast det är lite märkligt för egentligen var den väldans fin i färg. Jag kanske har fått en färgöverdos. Jag vet inte. Här är den i alla fall. Grodan. Eller paddan. Hur som.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages