20110930

Här kommer nog inte hända så mycket på kanske tio dagar eller så. Men håll ut!

Stora projektmötesdagen! Kort sammanfattat: Det gick bra. Pratade länge, fattade allt. Fick en trilobit. Gick sedan omkring i Stockholm med trilobiten i ena fickan och min smarta telefon i den andra. Kände mig som en jättesnabb tidsresa, som att man färdades 500 miljoner år rakt genom mig, från den ena fickan till den andra. Ungefär vid min ena njure simmade de första fiskarna omkring, och vid den andra spatserade det dinosaurier. Det var en konstig men ganska fin känsla.

Jag och trilobiten tittade lite på utsikten över stockholm. Det var solnedgång, himlen började bli rosa och allting var mycket romantiskt. Vi gick långsamt längs med vattnet, förbi världens kanske bästa afternoon tea-ställe, och åkte till slut hem och köpte sushi.

Nu är jag hemma. Imorgon är jag i Wales. Tillbaks om typ en evighet. Böl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages