20110925

Eine neue bloggutseende

Den uppmärksamme har kanske lagt märke till att bloggen ändrat utseende ett antal gånger den senaste tiden. Tre gånger inom loppet av en vecka! Helt crazy! Det finns flera anledningar, varav den största är att jag inte vill skriva på min uppsats. Jag ville dock också att bloggen skulle ha ett utseende som på något sätt hade med innehållet att göra. Det visade sig tyvärr vara svårt. Av de ungefär 39076 olika bloggmallarna som finns ute på det stora vida nätet så finns det ynka två som faller mig lite i smaken. Den förra hade jag på min tonytod-blogg, och jag tänkte ändå att jag borde förnya mig lite ibland. Den andra hade en fin psykadelisk uggla, men av någon anledning fick jag det inte att fungera. Så efter mycket om och men så blev det istället det här mörkgråa. Får se hur många dagar det går innan jag ångrar mig igen. Eftersom uppsatsen fortfarande inte är klar så kan det mycket väl hända att jag byter igen redan ikväll.

I övrigt så är jag fortfarande sjuk. Nu är jag dock inte längre bara trött, utan har dessutom både ont i halsen och feber och hela huvudet och eventuellt även resten av kroppen med fullt av snor. Jag känner mig ynklig och sjuk. Alldeles för ynklig och sjuk för att skriva uppsats, dock inte för ynklig och sjuk för att skriva blogg uppenbarligen. Spock hade haft svårt att förstå logiken i det här.

Förutom att skriva blogg, så ägnar jag dagen åt att titta på pandor. Jag tänker att det är så otroligt synd om mig så att jag helt klart förtjänar att titta på pandor. Favoritpandan för dagen är det också synd om:



Stackars, stackar pandan. Stackars, stackars mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages