20111016

Jag tycker egentligen inte om vita ramar, men de kommer ju dit av sig själv och jag fattar inte hur man tar bort dem. Hmpf!

Tillbaks! Sedan flera dagar faktiskt. Inte mycket har jag bloggat. Inte mycket annat har jag gjort heller. Sett på battlestar galactica är väl det jag gjort både mest och bäst.

Sammanfattning av Wales: Blåsigt. Ibland fint. Ibland var jag sur. Ganska ofta kravlade jag omkring på alla fyra över hala stenar som önskade livet ur mig och ganska ofta kände jag mig korkad och ville hem. Nästan lika ofta ville jag inte alls åka hem utan sitta och fortsätta hamra upp sten efter sten i jakten på den perfekta fossilen. En både jobbig och bra resa på samma gång alltså, men jag är glad att jag är hemma igen.


2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! R hälsar att han såg dig idag med att L precis höll på att somna så han kunde inte stanna.
    Hoppas vi ses snart, borde vara tillbaka på måndag.

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag såg honom också, men jag kunde inte heller stanna för jag var alldeles otroligt jättesen...

    Måndag alltså! Yay! Är kursen slut då? Hoppas den var skoj eller om inte annat så i alla fall nyttig. =)

    SvaraRadera

Pages