20110816

Om en vecka kanske jag börjar träna. Kanske.

Marabou och te till frukost. Marabou och te till lunch. Min semester fylls med choklad och te. Sämre semestrar kan man ha. Man kan dock även ha mer lugna och stressfria semestrar. Tre uppsatser ska skrivas, en lägenhet ska tömmas, städas och hyras ut... Allt under loppet av en ynka vecka. Det är en ganska kort semester. För kort om du frågar mig.

Saker som man borde göra på en semester (och som jag inte kommer att göra):
  • Åka på en liten (eller stor) resa
  • Spela civ
  • Bada lite
  • Se ett hav
Jag tänker att ju fler nyttigheter jag gör den här sommaren, desto fler roligheter kan jag göra nästa. Men hur som helst. Jag har faktiskt ingenting emot att skriva uppsatser. Det är till och med ganska trevligt. Jag har något mer än choklad och te att fylla mina dagar med, och jag känner mig nöjd och duktig när jag fått till en ordentlig mening.

För övrigt saknar jag min cykel. Jättemycket. Böl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages