20120509

Gnäll&gnöl

Det är ohyggligt synd om mig. I söndags fick jag nackspärr och kan numera inte vrida huvudet någonstans alls. Det gör jätteont nästan hela tiden och ingenting hjälper. Och just där, i mitt redan försvarslösa läge, anfaller plötsligt björkarna. Jag vet inte om jag är allergisk men det finns starka skäl att misstänka det. Näsan lider av allvarliga inkontinensbesvär, ögonen kliar, halsen är röd och svullen, och mitt arma huvud känns som det ska explodera vilken sekund som helst. Natten har varit en enda lång plåga och det fanns inga gränser för min glädje när det äntligen började regna. Bara det att regnet inte alls verkar ha hjälpt. Jag mår nästan exakt lika pyton som jag gjorde tidigare, vilket gör det både möjligt och troligt att jag inte alls är allergisk utan sjuk. Ett tillfälle om något att brista ut i ett stort BU.

2 kommentarer:

  1. Den har tålamod kan, förutom allergiska besvär, också få uppleva finsk rymdnazism numera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finsk rymdnazism är nu upplevt. Besvären kvarstår. Nytt förslag?

      Radera

Pages