20111109

Trodde jag, ja.

Tentan är över - jag vågar inte ens gissa hur det gick. Jag trodde att om bara den blev gjord så skulle molnen skingras och stressen lätta, men så festligt blev det verkligen inte. Om tre veckor ska en presentation hållas. Om mindre än två veckor ska en uppsats i artikel-style lämnas in. Om mindre än en och en halv vecka ska en poster presenteras. Imorgon ska en uppgift om fisk vara klar. Samdigt ska ett projekt göras, ett stort projekt om dinosaurier (inte pandor) som jag i skrivande stund vet lite eller ingenting om.

 Dagens djur blir därför en liten, utmattad panda, ynklig som få.

2 kommentarer:

  1. Det kunde varit värre - det ska ju ändå handla om fisk!

    SvaraRadera
  2. vafan, n uppgift om fisk OCKSÅ? Jag tyckte det räckte bra som det var redan... :(

    SvaraRadera

Pages