20111101

Inte bara jag har dålig tidsuppfattning.

Det är två och en halv dagar kvar till tentan. Det är för lite. Jag behöver tre dagar till. Bara tre dagar till...

Upptäckt 1: Red Bull är faktiskt gott.
Upptäckt 2: Red Bull innehåller jättemycket B12. En liten burk = 500% av det dagligt rekommenderade. Det är mer än mina vitamintabletter. Egentligen är jag lite emot konceptet energidryck, men samtidigt är jag starkt för konceptet kaffe. Kaffe innehåller dock inte många b-vitaminer och dessutom är jag allergisk mot det. Med två och en halv dagar kvar och kaffeallergi så har mitt energidrycksintag därför ökat exponensiellt, och mitt håravfall minskat lika mycket. Produktiviteten är tyvärr oförändrat låg.

Och nu kommer en bild som inte har med något alls att göra, men som är rolig ändå. Tiden är komplex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages