20120315

Oh yeah etc

Igår var det dags för Det Första Bandmötet. En stor händelse. Jag har inte haft ett band på ungefär tre år och tio månader så det förstår ju alla att det var hög tid att starta ett nytt. Såhär långt har vi:
1. En replokal
2. En trummis
3. En basist
4. En mångsysslare
5. En gitarrist
6. Två andra potentiella mångsysslare
7. En fetishism på ugglor
8. Moi!

Jag har akut sångabstinens, dessvärre även en ytterst låg motivation att göra något på egen hand. Det är då det är så himla bra med band. Jag har funderat över om jag ska involvera min fina cello också, men den får nog nöja sig med att göra små gästframträdande vid väl valda tillfällen. Hela och enda anledningen till Le Band är ju ingenting annat än att jag vill ha ett band att sjunga i. Så sjunga ska jag. Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages