20121009

?

Förra veckan är över - var är resultaten? Ingen vet säkert. I alla fall så vet inte jag var de är. Jag fortsätter att skriva på bakgrunden i varierande tempo. Ofta tror jag att jag är klar med en del och går vidare till nästa. Lika ofta upptäcker jag att det var jag inte alls, och får gå tillbaka och skriva lite till. Jag vet inte hur lång en bakgrund ska vara i ett masterarbete, men jag tror att jag nog börjar gå till överdrift. Och ändå är jag inte klart.

Trevliga saker: Katterna bor hos mig.
Otrevliga saker: Jag har ockuperats av en maffig huvudvärk.

2 kommentarer:

  1. Kanske kan Molly göra en del av jobbet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både Leo och Molly jobbar redan hårt på sitt håll. Molly genom att producera små kräkkorvar och Leo genom att gräva ner dem. Snällt av Molly att hålla Leo sysselsatt när jag kapsejsat i soffan, och duktigt av Leo att alltid ha grävartassarna redo.

      Radera

Pages