20110613

May the pixies be with you

Jag tog mitt pick och pack och for till föräldrarna. Filmer skulle framkallas, uppsatser skrivas och framtider analyseras. Tre svåra uppgifter. Hittills har jag mest fokuserat på fiskspelet, jag har fiskat och åter fiskat, först i jakten på pandafisken, och nu senast efter en plesiosaur. Det går sådär. Jag har hittat fyra pandafiskar och likamånga judgeosaurer. En judgeosaur är en plesiosaur med peruk.

Med filmerna går det också sådär. Framkallningen gick i och för sig bättre än i princip någonsin tror jag, jag brukar vara lite klantig med tider och koncentrationer, men det verkar som att negativen blivit bra och inte lika överdrivet kontrastiga som de brukar. Dock råkade jag repa nästan alla när jag torkade av vattnet från dem. Igen. Bu.

Sist men inte minst har jag spelat massor med Robot Unicorn Attack. Det är ett fantastiskt spel på alla sätt, med allt som ett enhörningsspel ska innehålla. Regnbågar, älvor och delfiner i silver. Spela det du med. Ja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pages